T.G.I.F.....

Så härligt med fredag!Solen skiner och vi vår allmänt toppen!
Veckan har gått otroligt snabbt tycker jag...iofs så tycker jag att veckorna bara rusar iväg hela tiden.Det är väl på både gott och ont antar jag,vill inte att sommaren ska ta slut!Men den ska väl ändå få vara kvar ett tag till:)
Igår var Liams farmor barnvakt medans jag och Robert for på bio,vi såg Priest 3 D,en film helt i min smak!! Den började dock klockan 22,så jag hann bli lite sömning:)Men då han man ju natta Liam själv så det var inte så dumt,han sussade så sött när vi kom hem:)
Så det var en mkt mysig kväll.
I helgen blir det att bara ta det lugnt och må gott.Lite filmkväll ikväll med ananas som snacks,inte dumt:)Har börjat vela äta ananas och melon hela tiden nu,är ju så smarrigt!
Och snart nalkas min födelsedag också...ååh vad jag längtar!Älskar verkligen att fylla år!Tänk att jag blir 25 bast,har inte riktigt hunnit vara med,men jag älskar det!Tycker inte det är jobbigt för 5 öre att bli äldre,och 25 är då inte nån ålder att våndas över!Alla tycker att man börjar bli så gammal.."men shit!blir du 25?gud vad gammal du börjar bli!"
Haha ja,häldre att jag åldras än att inte få chansen att åldras alls!:) På min födelsedag så har vi bjudit våra vänner hem till oss,blir nämligen en Rockabilly fest!Gud så kul!!:)ja,som sagt,jag längtar!!
Nä hörrni,nu börjar det vara dags för middag,får se vad som hittas på:)
Världens snyggaste!! <3
Bild från i vintras..sådan far sådan son:)
Älskade Liam!
Ha en toppen fredag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0