Söndag

Jaha..då var det söndag igen,hinner inte riktigt vara med. Jag har blivit så dagvild också...ingen av dagarna iveckan har stämt överens med vad jag har trott att det har varit för dag.herregud,hur blev det där egentligen?!Ja,förhoppningsvis vet ni vad jag menar:)
Helgen då..ja,det har inte hänt mkt alls. Fredag så gjorde vi inte många knop,vi hade fredagsmys,såg tv åt lite snacks..eller ja,ananas:)bara myste på helt enkelt!
Lördag gick i samma tecken,var ute i lekparken och byggde sandslott,åt god mat,busade och myste.En härligt lugn lördag:)
Idag får vi se vad som händer,blev ju tyvärr dåligt väder dock,det var lite synd,men men..funderar på att baka nånting idag...eller så blir jag lat och då blir det bara chokladbollar,men det är ju gode gott!
Nä,nu ska jag fortsätta se barnprogram med dom två underbaraste!:)
Snygging!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0