Rantat runt..

Idag har vi rantat runt,tyckte det var passande väder.Jag,Robert och Liam for iväg på bla reprisen,kupan,jysk och willys...blev bara handling på willys:)Jag älskar att fara på kupan,reprisen osv..tycker det är roligt att titta på allt som annat folk inte vill ha:)och då och då kan man faktiskt fynda,inte så ofta man gör det men ibland.Idag var det dock inte en sån dag..men det gör inget:)
Annars har vi bara tagit det lugnt idag,städat lite,åt tacos till middag,lekt,sett barnprogram.....
Liam sover sen 1 timma tillbaka och jag sitter här och väntar på att Robert ska komma hem från studion så vi kan se filmerna vi har hyrt.Vi hyrde Kings speech,Devil och Trassel,Trassel ska vi se med Liam någon kväll i veckan:)
Har plockat fram lite nektariner,dill chips,ostkrokar och chokladbollar,här ska snaskas på riktigt,man kan väl lyxa till det på måndagar också:) Men nu får det nog räcka för idag,ska fortsätta se Vem vet mest...
Pga att Robert drog iväg med USB minnet så bjuder jag på en söt och rolig bild på Liam från i våras någon gång..måste bara berätta varför vi har denna hemma:)Robert och grabbarna använder denna utstyrsel när dom spelar in musikvideos till deras grupp Morgan,det är därför vi har den och Liam hittade den i en garderob och ville vara kanin...sötare kanin är ju omöjligt att hitta!:)
Trevlig kväll på er!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0