Ja jösses...

Herregud vad längesen jag skrev här...har inte haft någon blogglust riktigt,är så less den här bloggen så jag får nog tillbaka suget när jag gjort om den,men det får bli en annan dag!

Vad har hänt sen sist då?
Jo det är mkt,julen och nyåret passerade i en väldans fart,vi hade det mkt mysigt,dock magsjuk på självaste julafton,men den blev så lyckad som den bara kunde bli när man är magsjuk,fick ju ändå spendera den med mina nära och kära,mer kan man inte önska sig.

Liam har ju hunnit fylla 2 år,den 5:e januari,han är verkligen en stor pojke nu.
Han är så fruktansvärt duktig på allt han gör,lär sig snabbt,förstår allt man säger,förklarar vad han vill,VET vad han vill,han är helt enkelt otroligt och oerhört snäll och varmhjärtad,älskar att kramas och pussas,vårat <3

Han har ju även börjat på nytt dagis,den 10 januari,var lite orolig att det skulle bli kaos för honom,men inte det,den fjärde dagen sa dom att han var klart inskolad,inga problem.
Han har inte vart stökig eller ledsen,utan han har kommit in i gruppen utan problem.

Dock har vi vart sjuka titt som tätt,men det är ju så,när dom börjar på nytt dagis så får man alla baciller,så det har gått runt här i våran lilla familj i flera veckors tid,men men,det går ändå.

Vad mer då?

Jo,både jag och Robert har fått heltids jobb,äntligen!

Robert jobbar på Kultur och Fritid och jag har fått jobb på Strömbackaskolan som Kamratstödjare,hur roligt jobb som helst och fruktansvärt givande,jag är glad när jag går till jobbet,precis som det ska vara.

Ett dödsfall inträffade i december,min mormor gick bort...en otrolig smärta som inte riktigt har lagt sig än.
Jag kan känna mig ganska bitter då och då,24 år och har redan förlorat så många människor som är min familj,min mamma,min ena syster,min morfar,min mormor...

Jag är fruktansvärt tacksam för alla som jag har kvar,min familj har visat otroligt mkt stöd och funnits där när jag har behövt det.

Livet går vidare och sorgeprocessen fortsätter.

Nu har jag inte kunnat lägga in några nya bilder på datorn,vet faktiskt inte varför det inte fungerar,men det kommer så småningom,jag kan då lova att Liam är hur snygg som helst!!:)

Ska försöka uppdatera så fort jag kommer ihåg det!:)

Ha det bra mina vänner!

Kramar familjen Larsson/Hedman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0