Sjuk,sjukar och sjukast = JAG!

Jahapp,då var man sjuk återigen!Så jäkla less på att behöva vara sjuk,tyckte jag hade klarat mig så bra,men icket!Imorse låg tempen på 39.9 nu ligger den på 38.8 (efter ett visst antal alvedon),hostar gör man också så jag verkligen läääängtar efter natten (inte),kommer väl att hosat sönder alla ben i kroppen.MEN Liam och Robert är inte sjuka,inte ens snuviga,så vi får hoppas att dom klarar sig.Huvudsaken är ju att Liam inte behöver bli sjuk,peppar peppar!Far och son tog ialla fall en promenad in till stan idag så jag fick vila,behövligt!
Dem gick på apoteket och köpte echinagard (hur det nu stavas),handlade på coop och sen kom dom hem igen.
Då hade dem vart så snälla och köpt en "snäll mamma" present:)dom hade köpt en film åt mig,Gamer,en action med Gerard Butler,åååh vad jag blev glad:)Tack så mkt mina älsklingar!Nyss ätit kyckling och nu blir det att lägga sig i soffan under täcket igen medans världens underbaraste son leker hulligan:)


Det bjuds på lite bilder i vanlig ordning:)




Hur cool är man inte?!:)



Världens snyggaste är ute och går:)



Söööt:)



Glaaaadiiis:)






Nu ska jag se till att bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Frida

världens sötaste Liiisam!

2010-03-09 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0