Shopping helg...

Både igår o idag har jag,Robert och Liam vart på stan o shoppat och myst på.Det är en av mina favorit saker att göra,att få va på stan med mina älsklingar,det är så skönt,Robert väntar i lugn och ro på mig medans jag är inne i tjejaffärerna:)inga suckar eller stampningar,han har tålamod:)vilket uppskattas väldigt mkt!:)vi har hittat mkt fina saker,kläder till Robert och Liam och tom till mig,brukar ha svårt att hitta nått som jag verkligen vill ha,men det blev nya byxor o tröjor,känns riktigt skönt.Sen unnade jag mig örhängen o ringar också:)vi har även köpt nya sängkläder till våran säng o till Liams säng,det var efterlängtat.Hittade på Hemtex,jättefina satin,även Liams sängkläder var i satin,tycker det är skönast,sen så håller sig tyget så bra också.Vi unnade oss även att beställa hem mat från Golden Dragon till middag,fyra små rätter,usch så gott det var!
Ikväll ska vi ha en riktig myskväll med film o gott,bara jag o mina grabbar,det bästa!Igår så hade vi också myskväll,men då var även Kalle,Engan och Monica här,och såklart lilla Fia:)vi såg Let´s dance,åt ost,kex o vindruvor och bara babblade på.Liam hade fullt upp med att springa fram och tillbaka till allihopa,snacka om att han var nöjd,det klart han var ju i cetrum hela tiden:)Älskade lilla prins!

Nä hörrni,jag bjuder på lite mer bilder imorrn.




Liam sussar sött i vagnen:)



Snygging!



Fina Fia igår:)


Hoppas ni har en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0