Uppdatering

herregud,jag hade nästan glömt bort att jag har en blogg,så en liten uppdatering är det väl dags för:)
ja,vad har hänt då....inte mkt alls.Vi har (och gör det fortfarande) njutit av sommaren,dagarna har spenderats ute i solen,vi har lekt o badat och mått gott:)det behöver inte sägas så mkt mer helt enkelt:)

Imorrn är det en stor dag,då börjar inskolningen på dagis,gud så spännande,lite nervös är man väl...men jag vet inte varför egentligen,Liam är ju så snäll o duktig så det kommer att gå så bra!:)jag skriver imorrn och berättar hur det har gått:)

Lite bilder från våren o sommaren bjuds det på!




Stilig kille:)



Spännande på tvn



Trött kille som somnade när han åt kex:)



Mina älsklingar



Busunge:)



Mammas älskling!



Trötter:)



Lyssna på musik är det bästa som finns



Världens vackraste!!



Världens underbaraste!



Älskar dig Liam av hela mitt hjärta i all oändlighet!!


Nu blir det film med min andra älskling!:)

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack:)Än är det nog lite svårt att förstå att hon faktiskt är våran! Jodå allt bra med oss!

Kram

2010-08-25 @ 15:16:37
URL: http://sandyliciousfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0