Typiskt...

Det är så typiskt,jämt när jag har nått speciellt som jag ska göra så är det alltid nått.Skulle på mammaträff idag men då är Liam snorig,så jag vågar inte fara med honom nånstans.Jag hade sett framemot det,det är så sällan jag träffar andra mammor i min ålder,och det är nått jag känner behov utav att få göra.Men,vi hoppas på nästa vecka då istället.Så länge han håller sig frisk så.
Så idag blir det att vara hemma,och då är det lika bra att städa,så jag ska väl sätta igång med det nu då.På återseende!



Lilla älsklingen

Kommentarer
Postat av: Sandra och Wilma

Hoppas killen kryar på sig så att ni kan vara med nästa vecka. Kram

2009-11-11 @ 11:12:08
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0