Det sitter som Karlssons klister...

Jäklar vad jag är less,har inte orkat blogga något,blev riktigt sjuk i torsdags,har lehat i 39 nånting i feber,huvudvärk,igentäppt näsa,hosta och ont i halsen. Nu har jag 38 nånting grader,snuva och hosta,så det är väl påväg åt rätt håll (positivt tänkande).Men våran lilla prins har klarat sig,tänk alltså,han har klarat sig från det här, och tidigare flunsor (peppar peppar ta i trä) men då blir det väl så som jag har sagt,han kommer väl att vara konstant sjuk första året på dagis,vi får väl se.Har börjat planera lite inför Liams 1 års dag,har bestämt mig för att beställa några häftiga former som jag hittat,klurat ut vad det blir för tårta osv,Liam kommer ju inte komma ihåg den dagen,men det är ändå hans första så det ska vara toppen:)Annars i helgen då.,inte hänt så mkt,fredag var det Idol tittande med snacks som gällde,lördag var det samma sak,mys med mina älsklings grabbar,det är inte dåligt det:) Idag "firar" jag och Robert 6 år och 10 månader,inte länge till 7 års dagen,får se vad vi hittar på då:)nä hörrni,nu ska jag dricka te,på återseende!


stora killen som inte ger sig:)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej vännen! :-) Det har juh hänt en sak med Peter, men han mår bra och lever, vill att han ska få berätta själv vad som har hänt sen så har inte träffat han snart på tre veckor så är ensamt! =) själv då? kraaam!

2009-11-16 @ 16:01:11
URL: http://soofiabergs.blogg.se/
Postat av: sofia

Han är i helt goda händer så man behöver absolut inte vara orolig! : ) Ska be han höra av sig till dig direkt då han kommer hem igen, förhoppningsvis så blir det nästa vecka! =)) Kraaam

2009-11-16 @ 21:26:29
URL: http://soo
Postat av: sofia

Han är i helt goda händer så man behöver absolut inte vara orolig! : ) Ska be han höra av sig till dig direkt då han kommer hem igen, förhoppningsvis så blir det nästa vecka! =)) Kraaam

2009-11-16 @ 21:26:54
URL: http://soofiabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0