Valborg

Idag är det alltså Valborg,jaha:)Jag Robert och Liam har vart ut en sväng med bilen,och när vi kom hem så tog vi barnvagnen och gick en liten promenad,hamnade i rampen nedanför oss där Robert skatade en stund,Riktigt kul att se,har alltid vart fascinerad av Robert och våra kompisar hur dom kan åka och göra trick,jag skulle då inte klara det:)däremot så åker jag inlines,har gjort det sen jag var 5-6 år,ganska så duktig är jag:)Ska köpa ett nytt par nu till sommaren så man kan fara ut och åka,sjukt bra träning är det!Liam är på sånt toppen humör idag,skrattar nästan hela tiden:)Men oj vad det kliar i hans mun,har sett att det är 2 tänder på gång nu,hade räckt med en:)menmen,alla ska ju ut så småningom,så det är väl lika bra att ta två på en gång:)Ni är jätte söta ni som smsar och önskar en mysig valborg,tyvärr kan jag inte smsa tillbaka,har lyckats få slut pengar på mobilen,så jag säger till alla er:Ha en riktigt toppen valborg,men ta det lugnt!:)Vi ska bara vara hemma ikväll och mysa på,ska äta fileer och wokade grönsaker,och lite tofuline till efterrätt:)mmm mums:)Ska ta och måla ikväll också,ska måla en tavla till Liam:)Vet inte hur den ska se ut än,men nånting blir det iaf. Glömde skriva att igår så var vi hos Tuss på eftermiddan,hade det mkt trevligt som vanligt:)Ringde till Anna därifrån,hon är beräknad om 6 dagar,ska bli så spännande:)Dom tror att det blir en flicka,tror jag med,för den familjen kan tydligen bara få flickor,dom är 3 systrar och alla har fått flickor,men det finns en pojke också:)så vi får se,hursomhelst är det jättekul!1-0 till Sverige förresten,det är Sverige Ryssland på 6:an nu,så ska skynda mig att skriva och bänka mig framför tvn med Robert och Liam,men Liam får inte se så mkt på tv,blir för mkt intryck när han är så liten,bättre han får leka:)han kommer sitta vid tvn nog mkt i sina dar:)jaja,ha det så bra,kommer lite bilder här som vanligt:)På återseende,jag skriver ikväll om det finns tid,om jag inte är så kreativ som jag tänkt mig:)See ya,dont wanna be ya,I´m out!

"Skate or die"



Robert:)








Glad Liam:)söt monstret:)



Leker med mammas hår:)



Gullunge!



Supersöta Liam!(inte mamma) :)



Mamma fick en smocka :) (kanske blir boxare?)

Hejdåååååå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni är! :)

2009-04-30 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0