Underbara underbarn

Jaha,då var det klart Liam är döpt,Liam Gillis Larsson Hedman blev hans namn. Jag måste bara säga att jag är super stolt över Liam,världens snällaste under hela dopet,förutom när prästen tog honom och blötte hans huvud.Det var inte kul alls,men det är absolut helt okej,hade inte heller velat att en präst höll i mig och hällde vatten på mig:)plus att han var iförd klänning när han är en pojk,kanske inte uppskattas av alla pojkar:)trodde faktiskt att han skulle vara ganska grinig för det var så himla varmt där framme och han hade så mkt kläder på sig,men inte det!Han hade riktigt toppen humör igår,hela dan, han somnade till och med under dopet:)Söööt var han. Tack så jätte mkt till alla som kom,det blev mkt folk,ungefär 45 st. Ett tack till Liams farmor Anneli för att du sjung,och super tack till dig Monica för att du sjöng och gjorde dopet så underbart, tacktacktack!!!Jag var så modig att jag läste en dikt till Liam,men jag kan säga det att det inte var lätt,huvva så jag grät:)den här dikten läste jag:

Önskan av Peter LeMarc

Jag önskar dig inte guld,mitt barn
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg,
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig vänner i rikligt mått
och vänner att lita på.

Fin va?:)Få se då,efter dopet så var det fika i kyrkcenter för familjen,jättefint!Liam fick massor med presenter.Hocuspokus stol,pengar,hoppgunga,ett sparkonto av sin moster Pernilla,hon kommer sätta in pengar varje månad fram tills han är 18 år,och då är pengarna hans:)toppen present!!han fick massor mer,orkar inte skriva allt,utan jag lägger upp bilder så kan ni kika:)efter kyrkcentret så for vi hem och åt och kopplade av lite. För klockan sju så kom alla våra vänner och fikade,och då fick han ännu mer presenter.Tack så jätte mkt,ni är verkligen toppen!!men sen var Liam trött,oj vad trött han var:)han hade ju haft en riktigt lång dag,så han sov supergott inatt,åt kring 2 sen sov han till kvart över 10,toppen:)just nu ligger Robert och Liam i soffan,Liam sover och Robert ser på tv,ska se premiären av söndagsparty. Hoppas det är bra.Men hörrni,blev ett långt inlägg:)nu blir det bildmaraton,kommer bilder från kyrkan sen:) På återseende.Ciao

Fånga dagen

Liams fina dopklänning



Tårtan



Vänner










Presenter













Liam i nya sängen



Liam och pappa


Kommentarer
Postat av: Monica

Det var så lite så! Hoppas det lät bra :)

Underbar dikt du läste, den var så vacker. Det var blött i ögat vill jag lova och inte blev det bättre när du grät, det gjorde dikten ännu vackrare.

Hoppas ni hade en toppenkväll!

kramkram!

2009-04-19 @ 21:21:40
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

Hejhej =) läser här att dopet hade gått bra =) men vad härligt =)



Allt bra annars då? =)



kramar

2009-04-20 @ 10:11:59
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0