Toppen kväll

SVERIGE!!Jag sa ju det!!Det klart att vi tog USA,jäklat bäst!Ser fram emot nästa match:)Ikväll har vi haft det jätte roligt,Monica och Engan har vart här och sett hockey,och fikat och bara myst på:)Dem är så otroligt snälla och roliga,och Liam har haft jätte trevligt med dom:)Han slocknade till slut i sin babysitter:)En utslagen hjälte.Ja,vad mer då,inga planer för imorrn,Valborg känns inte så märkvärdigt längre,bara en vanlig dag,frånsett att fredag blir en röd dag,jag vet inte,men jag tycker det är jätte skönt med röda dagar,fastän man är mamma ledig,alla dagar är ju egentligen röda dagar:)Nä,nu ska jag ta och plocka undan lite från bordet,sen blir det nog läggdags och en film med älsklingen och Liam sover i sin fina säng så sött:)Gonatt med er!På återseende mina vänner.See ya,dont wanna be ya,I´m out!

"Enjoy the ride"

Lite bilder från ikväll





Engan och Liam



Monica och Liam



Utslagen stjärna:)



SVERIGE!!!!!!!!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0