Stor kille

Inatt sov Liam i nya sängen,hela natten,vaknade kring 3 och ville ha lite mat,somnade om direkt och sov till halv 11,lyxigt:) han var så duktig,inget gnäll,bara en trött liten bäbis som ville sova,och sova gjorde han:)snacka om att jag var glad att han lyckades sova alldeles själv!:)Sängen var alltså väldigt omtyckt.Tänkte kanske fara på Barnens Hus imorrn och införskaffa en mobil till sängen så han har nått att titta på,kanske Spöket Laban,dom är fina,eller nån med djur,vill verkligen att Liam blir en djurälskare och gör vad han kan för att hjälpa djur och miljön och andra människor,alltså så skulle jag vela att Liam blev nått av dessa alternativ,eller alla:) Proffsskatare,hockeyspelare,hiphop eller rock artist,tatuerare (en riktigt grym sådan,för dom tjänar braaa med pengar) starta en djurräddningsorganisation eller en hjälporganisation för människor som har det riktigt svårt. Men skulle han inte bli nått av det så är han ändå min stora stjärna. Ett barn ska ha rätten att vela och kunna bli vad han eller hon vill bli. Kommer alltid att stötta Liam i sina stora drömmar och äventyr!:)Hoppas att Liam kommer att ha stora drömmar:)Ingen ska någonsin få säga till Liam att någonting är omöjligt,för allting är möjligt!:)Snart får min barndomskompis Anna Häggkvist en liten bäbis,guud vad kul:)tänker på dig!Barnvagnsrace snart då?:)Nä hörrni,nu börjar det bli sovrumsdags,ska se Joan of Arc,har köpt en samlingsbox med Milla Jovovich,älskar henne,min favoritskådis! Resident Evil,behöver jag säga nå mer,dom filmerna är bäst!!!har sett dom flera gånger,men jag blir inte less:)jag är ju riktigt galen i sånna filmer,dom kickar ass!!!!!:)nä nu får det va nog:)sovgott!på återseende mina vänner!Ciao

Sova kan du göra i graven;)

Liam har nyss sovitmiddag och är nöjd:)



Puss min stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0