Runt överallt..

Hade en paus igår från bloggning,men idag är jag tillbaka.Robert sitter och matar Liam just nu,han är en nöjd liten bäbis när han är med pappa:)idag har vi riktigt varit runt överallt,jag Liam o hans morfar har vart runt på lite olika affärer,har inhandlat för dopet osv. Snacka om att Liam var trött när vi kom hem,jag var nog lika trött också:)Vi har fortfarande Vänner maraton här hemma,är inne på säsong 6,fyra säsonger to go!:)Ska färga håret imorrn,guuud va skönt,ser hemsk ut i håret,alldeles flammit och tråkit,så det blir skönt. Syrran ska komma hit och fixa det åt mig:)Får se om hon kan koncentrera sig på håret och inte titta på Liam under tiden:)hehe nädå,det går nog bra. Ja,nu är det bara tre dagar till dop dagen. Träffade prästen igår,hon var jätte trevlig och mysig,tyvärr så går det inte att "tona" ner det så mkt märkte jag,man går ju som efter en mall,menmen inte gör det något. Det blir ju ändå så som vi vill ha det,huvudsaken det. Ja ni,nu är huvudet tomt på saker att skriva om,vi ska ta och äta middag nu,choritzo!!!mmmm,gott som tusan!:)hörrni,ha det bra,på återseende!Ciao

Ad perpetuum -- "I det oändliga"

Åh vad snygg man är:)






Trötter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0