Promenad,lek,bad mm

Idag har vi städat lite grann,i garderoberna osv,inge intressant:)Sen så tog vi oss en riktig promenad,gick till Konsum och handlade och fortsatte sen promenaden,i ungefär 2,5 timma,riktigt skönt.Liam var nöjd och sov så gott,men inne på Konsum så var han vaken och tittade omkring på allt roligt som fanns. När vi kom hem så var han hungrig,fick lite god välling och somnade igen:)Sen var det dags för att leka i babygymmet,det var roligt:)han fick även ta på sig sin fina tröja som han har fått av sin älskade moster,så cool han blev:)det har väl inte hänt så mkt mer idag,han har nyss kvällsbadat och fått på sig sin mysiga pyjamas,så nu är det sängdags,ska läsa Luddes äventyr ikväll:)Ha det bra,på återseende!Ciao

Promenad





På Konsum



Lek i fina tröjan av moster:)











Baddags



Klar:)



Nattinatti allihopa:)



En stooor gäsp så sover man sen:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Så söööt! :) Härligt väder det har varit idag! Hör av dig imorgon då ang. torsdag, skulle vara roligt om du kommer :)

2009-04-21 @ 21:49:03
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: gulan

haha visst är det jäkla löjligt. jag behövde inget ip nummer för att veta vem dendär "vilsna bloggaren" var :) men för skojs skull kollade jag upp de nu när jag läst ditt inlägg, och visst stämde det! man kan inte göra annat än att skratta :) svaga människor med låg självkänsla som inte kan stå för sina åsikter! ta inte åt dig om de skriver något elakt. se det som avundsjuka :) Love you to! kul att träffa dig i lördags! puss och gonatt

2009-04-21 @ 22:05:41
URL: http://gulaan.blogg.se/
Postat av: gulan

haha visst är det jäkla löjligt. jag behövde inget ip nummer för att veta vem dendär "vilsna bloggaren" var :) men för skojs skull kollade jag upp de nu när jag läst ditt inlägg, och visst stämde det! man kan inte göra annat än att skratta :) svaga människor med låg självkänsla som inte kan stå för sina åsikter! ta inte åt dig om de skriver något elakt. se det som avundsjuka :) Love you to! kul att träffa dig i lördags! puss och gonatt

2009-04-21 @ 22:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0