Mys..

Idag är det alltså tisdag,men jag tycker det känns som onsdag. Få se då,idag har vi haft sovmorron,eller det har vi varenda dag,Liam vill inte vakna riktigt förrens 10-11 så det är supr skönt!Vi har vart en sväng hos Linda (Liams tremenning) och hälsat på,alltid lika roligt:)Har lånat alla vänner säsonger av henne,hon har jäklat allt!:)Så vi ska spendera kvällen med att se vänner,blir roligt,väntar bara på att Robert ska komma hem,han är på Up Sweden möte (studion) det slutar väl snart antar jag. Idag har vi gjort klart inbjudningarna till dopet,riktigt snygga,enkla och stilrena,Robert är så duktig på sånt.Dopet ska vi ha i Piteå Stadskyrka och efteråt har vi gjort så att våra familjer ska vara på kyrkcenter och fika o sådär och våra vänner får komma hem till oss på kvällen,det blir för många annars. Men det blir nog super. Vi har så himla många som hör till familjen nu förtiden känns det som:)Roberts mamma Anneli har ju gift om sig och han har 2 döttrar med familj:)och sen har vi dom i Stockholm,men det är inte säkert att dem kan komma,det är ju en bit till Piteå:)det jag verkligen hade önskat var att Melissa skulle hinna hem till dopet,men det verkar som att hon inte hinner.Saknar henne så otroligt mkt så att det gör ont!hon har vart borta nu i 8 månader. Melissa är ursprungligen från USA,hon kom till Sverige när hon var liten,så hon far dit lite då och då,alltid lika jobbigt varenda gång.Men då blir man så otroligt glad när hon kommer hem,hon har funnits där jämnt för mig,hon vet allt om mig,allt man har vart med om,all skit som folk har gjort eller sagt om en,hur lessen eller arg man än har varit så har hon lyckats få mig glad:)Älskar dig Melissa,mer än vad det går att beskriva!!Då ska vi se,imorron ska Liam och få spruta,huvva,jag längtar inte,haha,dock är det ju inte jag som ska få sprutan men ändå,men jag ska däremot sätta in en p-stav,det gruvar jag mig för också:)men det går säkert bra:)jaja,ska äta lite choklad nu:)Hare gött!Adios

Nos nihil efficere non possumuss -- "För oss är ingenting omöjligt" Fina Melissa

Kommentarer
Postat av: Sandra och Wilma

Okej. Men då kanske jag byter till nått annat om jag ids=) Har du kvar kvittot eller? Eller det kanske går att byta ändå om man säger att man fått det i present... Vad önskar sig Liam i dop-present då?

2009-04-07 @ 22:09:17
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaah, alskling! Jag alskar dig sa otroligt mycket!

2009-04-16 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0