Lördag idag...

Sitter vid datorn med Liam brevid mig,han pratar för fullt:)världens mysigaste. Idag har vi haft besök av Monica och hennes underbart söta son Anton. Det var riktigt roligt:)Sen har vi vart ut en sväng och handlat lite,idag igen:)vi sitter just nu och ser en film,Changeling,bra,men väldigt hemsk och sorglig.Så då måste man se nått roligt efter den då,så man blir glad igen:)Och ikväll är det Robinson,ser jag fram mot.Vi ska äta lite ost och kex och vindruvor ikväll också,mmmm va gott:)Robert har börjat att läsa Mötley Crue The Dirt nu,han tycker den är riktigt grym,bra köp med andra ord.Sen har det väl inte hänt så mycket mer än. Har bestämnt mig för att alltid avsluta mina inlägg med ett ordspråk av nått slag,finns en serie på mtv som heter Runs House,den handlar om Rev Run,medlem i den legendariska hiphop gruppen Run Dmc och hans familj,han avslutar alltid med ett ordspråk,så jag kan ju inte vara sämre.Adios

Amor vincit omnia et nos cedamus amori -- "kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken"

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej! kul att du skaffat en blogg :)

vad han verkar ha vuxit liam. var ju ett tag sen vi såg honom. men vi syns ju på wilmas dop imårrn.

hoppas att allting är bra med er!

kram /Sanna

2009-04-04 @ 20:23:06
URL: http://sannasofiajohansson.blogg.se/
Postat av: Sanna

hej!

vad kul att du oxå skaffat en blogg:)

vad lilla liam verkar ha vuxit.

var ju ett tag sen vi såg honon.

men vi syns ju imårrn på wilmas dop.

hoppas att allt är bra!

kram /sanna

2009-04-04 @ 20:25:34
URL: http://sannasofiajohansson.blogg.se/
Postat av: Kisse katt Gran Berg

Trevlig läsning:)

Dop snart!

/Godfather

2009-04-06 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0