Liam...

Vad ska man säga..?!Sitter och tittar på bilder från den dagen han föddes. Jag börjar jämnt att gråta när jag ser bilderna,det är helt ofattbart att två människor kan skapa en till människa:)Den 5/1 upplevde jag och Robert ett mirakel. När dem la Liam i min famn så kände jag en känsla som jag aldrig gjort förut,och den känslan kan jag inte ens beskriva med ord. Fastän man har haft många,många vakna nätter de första veckorna så har det ändå vart dom bästa veckorna i ens liv. Nu sover Liam hela nätterna (oftast) :) och är så pigg och glad på morronen när han vaknar:)det är underbart! Jag skattar mig väldigt lycklig!Skriver mer ikväll,om det hänt nå roligt:)Adios

Söta älskade Liam
Ab imo pectore -- "Av hela mitt hjärta"

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, sötisen med snygg-overallen :)

2009-04-06 @ 20:36:54
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

Va fina bilder du har! =) Så roligt att du också har skaffat dig en blogg så man kan kika in här också och se vad du har för dig! =)Allt väl annars då? Allt går bra? =) kram

2009-04-06 @ 21:22:45
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Sandra och Wilma

Vars köpte ni den där babyboken till Wilma? Tänkte vi har redan fått en sån av mamma som heter "Mina första år", och den räcker ända fram till skolåldern. Det känns ju lite onödigt att ha två så jag tänkte om jag kunde byta till nått annat. Ville inte säga det inför alla på dopet.

Ha det bra! Kram

2009-04-07 @ 13:02:57
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0