Kort helg

oj vad jag tycker att helgen har gått snabbt,alldeles för snabbt.Men en jätte mysig och rolig helg har det varit ialla fall.I fredags så gjordes det väl inte så mkt,var ju på stan ett himla bra tag,på kvällen så var det soffan och mys som gällde,riktigt skönt.Igår så var vi förbi pappa en sväng,syrran var där också så vi satt ute en liten stund och surrade på.Efter det så for vi hem,åt middag,smälte maten,duschade osv,Roberts mamma kom sen,och det blev så att vi for ut ett tag,på Kalles,inte så märkvärdigt kan jag ju säga,det var massor med folk,men typ ingen man kännde nästan,så vi gick och åt på Adanas och for hem efter det,man möttes av en sovandes Liam:)han fortsatte att sova i sin säng hela natten,vaknade kl 9 idag,och då var han en fruktansvärt glad bäbis,pratade på för fulla muggar och skrattade,det är så härligt när han skrattar på riktigt,inte bara glada skrik,utan riktiga skratt:)finns inge underbarare,Anneli sov över här inatt så vi gick ut till henne och pratade en stund,sen så for hon iväg,och nu gör vi inte så mkt,ser på Mina,jag och Irene,rolig film:)Jim Carrey är ju så jäkla kul.Ska fortsätta att läsa för Liam ikväll,just nu håller vi på att läsa ur Barnkammar boken,Det lilla tåget som kunde,vi fick den boken i dop present av Josse och Lars,underbar bok,den är full av ramsor,sånger och sagor,jättefin!sen har vi en till jättefin bild bok som också är en dopgåva,från Design torget,super fin och bra är den,så den tittar Jag mkt i:)jaja,ska ta och fortsätta att mysa med Liam och Robert nu.Ha de gött!See ya,dont wanna be ya,Im out!!

"Have faith"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0