Härligt väder

Guuud så skönt väder det har vart idag,har tagit en lång promme me vagnen idag,så skönt:)Liam var super nöjd,sov hela tiden och mådde riktigt gott alltså,men vem skulle inte göra det i en vagn:)efter det så for vi och handlade lite mat,lagade oxfile till middag,mmmm gott:)få se då,vad har vi mer gjort idag,Liam har prata på rejält alltså,ibland så är det som att han säger hela meningar på "joller språket" haha låter så jäkla gulligt. Jag är otroligt glad,för underbara Monica ska sjunga på Liams dop,tack tack tusen tack!Längtar verkligen till på lördag,det blir så roligt,Emma och Angelica kommer från Umeå och Rosanna kommer från Stockholm,helt underbart. Ska bli så roligt att träffa er!Ska träffa prästen imorrn och checka läget med henne hur allt ska gå till och om hur vi vill ha det,blir väl trevligt. Huvva man börjar känna att man är äldre,var och gjorde cellprovtagning för nån vecka sen,så snart kommer väl provsvaret då,men det är ingenting jag oroar mig för. Allt går då bra med p-staven,ser inte lika hemskt ut nu:)Ska färga och klippa håret i veckan,skööönt har längtat!Annars då,jaa det har väl som inte hänt så mkt,har haft en mysig påsk med skratt och lek:)Ska ta och varva ner i soffan nu och fortsätta att mysa. Ha det bra,på återseende.Adios

Beatus, qui prodest, quibus potest -- "Lycklig den, som hjälper alla han kan"

Förvånad och söt Liam


Kommentarer
Postat av: Monica

Heej! :)

Det ska bli jätteroligt att sjunga. Så jag är bara glad att jag får göra det. :) Jag tror tyvärr inte att jag hinner komma efter dopet och fika, min karl fyller nämligen år på lördag.. Men vi får se hur jag gör. Sen har inte pianisten nåt körkort så han vill nog att jag skjutsar hem honom också.

Snällt iaf! :)



Absolut, hinner vi ses i veckan så vore det roligt. Har du nåt särskilt planerat i veckan förutom dopet då förstås? :)

Kramar!!



2009-04-14 @ 09:01:07
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo det var inte lätt må jag säga. Jo kommer bli riktigt trevligt på lördag :)

2009-04-14 @ 11:11:47
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: fridis

Awesooome gumman =) nu kan ja sitta och läsa om dig varje dag!! wihoow greate ;P Puss!

2009-04-14 @ 20:51:04
Postat av: Stina och Eric

hejhej :) va spännande med dop =) hoppas de går bra! =) Allt väl annars då? =) Vad stor lillkillen har blivit :) kramar

2009-04-15 @ 13:15:58
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: mel

Onskar verkligen att jag hade kunnat vara dar hjartat!!! Puss

2009-04-16 @ 17:40:52
URL: http://melizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0