Dop

Idag har vi varit på dop,lilla Wilma döptes idag,Sandra och Davids supersöta tjej.Det var jättefint och mysigt,hon var så otroligt söt i sin dopklänning.Fick många fina presenter och fikat var jättegott:)Liam var också riktigt söt,skjorta och slips till den stora dagens ära:)han hade det mycket trevligt,glad och snäll,såklart:)jag var en stolt mamma,men det är jag alla dagar!Hur kan man låta bli att inte ,vara det:)Har besök av Roberts lillebrorsa Fredde just nu,eller han är inte så liten,blir 18 år i september,så då får man passa sig på vägarna:)haha skämt åsido!:)Nu ser jag verkligen fram emot Liams dop,ska bli riktigt roligt,men man får väl se hur nöjd han kommer vara att behöva ha på sig klänning:)haha,men det går säkert bra,bäbisar får skrika och vara lessna:)inbjudningarna till dopet ska ut iveckan,ska göra dom klara idag och försöka trycka ut dom imorrn. Får se om Tuss kommer imorron och hälsar på,hade vart super kul. Det är så roligt att umgås med sina barndomskompisar igen,vid en tidpunkt i livet så glider man lite isär,men man kommer alltid tillbaka till varandra,det handlar inte om att man bråkar eller så,det är mer att man håller på att växa upp till sina egna individer,och då är kanske inte intressena och personligheterna likadan. Men när man väl växt in i sig själv så hittar man tillbaka till sina riktiga vänner,och det är underbart!Jag kan verkligen skatta mig lyckliga att ha de vänner jag har,nya, som gamla.Tack för att ni berikar mitt liv med alla era underbara personligheter.Ska ta och fixa oss lite mat nu,magen börjar kurra:)På återseende senare idag kanske:)Adios

Dum spiro,spero -- "Så länge jag andas, hoppas jag"

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu är vi hemma. Lillica hade inte kolsyratvatten med melon, eller päron, bara citron så det fick duga. Hörs imorgon! förresten, fint skrivet i inlägget ang. glida isär och komma tillbaka. Håller med dig! :)

2009-04-05 @ 21:56:54
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Sandra och Wilma

Det var så roligt att ni kunde komma på dopet igår=) Glömde som vanligt att svara på ditt sms, så jag skriver här istället=) Hoppas ni kommer förbi någon dag i veckan, skulle vara riktigt roligt. Ha det bra! Kramar

2009-04-06 @ 17:56:23
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/
Postat av: gulan

så sant så sant dedär me att hitta tillbaka efter man glidit isär :) längtar tills dophelgen så man får umgås lite! kul att du skaffat en blogg :) PUSS

2009-04-06 @ 20:12:59
URL: http://gulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0