Ännu en trevlig dag

Idag har vi vart hemma hos min pappa,Robert och pappa har bytt till sommar däck på min bil,har även tvättat bilen och städat ur den. Sen gick vi en promenad runt Backen området,det är så mysigt där,längtar tillbaka att bo i huset:)Kanske flyttar tillbaka till Backen en vacker dag:)Satt utmed väggen och fikade lite och surrade på,nu har vi kommit på ett sätt att få in barnvagnen i min bil,jaaaa,grymt skönt!då behöver man inte vara beroende av att nån med större bil kan skjutsa en när man ska på stan osv. När vi hade vart klart hos pappa så for vi och köpte presenter till Kalle,han fyller år idag,GRATTIS!! så då for vi till Stale och hälsade på och gav honom presenterna,surrade ett tag och sen begav vi oss hem igen,har nyss käkat middag,och Robert och Liam sitter i soffan och myser och smälter maten,medans jag får sitta här:)Robert ska till studion ikväll och spela in,så då får jag och Liam lite mamma och son tid:)Men vi blir super glada när pappa kommer hem och leker och kanske läser en liten bok:)aja,men det får nog räcka för idag,kommer jag på nå mer,eller om det händer nått mer så skriver jag igen.På återseende mina vänner!Ciao

Always look forward,never back

Hemma hos pappa,där jag växte upp:)



Robert och pappa



Liam sover så sött i vagnen



På Stale,grattis Kalle



Liam är cool i sin tuffa tröja:)





Glaaaad:)



En svartvit bild sen igår kväll,så snygg man kan va:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0